Soppa, Avatar och Vindruvor

Ja det summerar nog min kväll rätt bra.
Trots att det blev väldigt lite av det goda igår så har jag varit extremt trött idag.
Kom hem strax efter 1, men tydligen så va det för sent. Oj, ska inte en 25 åring klara detta?
Yea yea...

Så idag har jag förgyllt min dag med frukost hos min kära broder med familj.
Det gav mig extra energi att krama syskonbarnen.

Detta följde jag upp med besök hos mina föräldrar, och där slöt Gabriella, Bella och min moste upp. Så det slutade med att jag hade träffat massa innan 12:00. Imponerande av en som varit ute ÄNDA TILL ETT!!!!! *suck*..

Det jag hade som mål för dagen var att göra något nyttigt iallafall. Det får antingen vara att måla taket i vardagrsrummet, eller rensa lite i trädgården.
Efter att ha slumrat vid sådär 14:00 tiden och inte vaknat förren 17:30 så fick de bli lite rensning i trädgården.
Men de blev inte mycket för min fina trädgårdsavfalls-säck är full nu och behöver tömmas.

Är det någon som vet om det finns trädgårdsavfalls-station i Häljarp?

Anyway... Slutkontentan av detta är att jag nu värmer soppa och vitlöksbröd. Detta skall förtäras till Avatar och till efterrätt (eftersom jag inte får äta gottis) blir det vindruvor. Mumsigt!

Sen får vi hålla tummarna på att jag somnar i bra tid ikväll.
För imorgon är det VÅRRUSET!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Hege

Sorry, ingen trädgårdsavfall sta<tion i HÄLJARP.. men du kn ju detta med tippen nu, så det är bara att sätta igång...

2010-05-02 @ 20:11:59
URL: http://hegescrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0