Om det skulle krisa

Igår när jag o micke var o handlade så frågade jag micke: Om jag hade skrikit på dig från toaletten att det är kris, jag har fått min period o behöver att du sticker o handlar mensskydd till mig, vilket mensskydd skulle du köpt till mig då?
 
Vi kom bort på rätt avdelning för detta och jag gav micke 2 minuter att plocka det han hade köpt i denna kris.
 
 
Micke funderar en stund
 

Börjar med JUMBO-blöjor till de rikliga dagarna (Mickes ordval)
 

Avslutar med lättare trosskydd till de dagarna när det inte är så mycket blod.
 
Inte ett enda rätt! Inte ens i närheten.
Så nu har jag lärt micke vad som gäller om det krisar någon dag =)
 
Mycket bra!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi stackars Micke. Jonas har klarat testet en gång! Duktiga karlar vi har.



JAA! Jag kommer gärna ut nån dag. Bara säg till när du har tid. Jag e ju ledig så :)

2010-05-26 @ 11:41:17
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0