Målat vårt kakel äntligen

Tjohooo, äntligen så har jag fått målat vårt kakel i köket.
Brunt i all ära, men det är inte så VI vill ha det =)
Så idag har jag fått målat med grundfärg och imorgon bitti skall jag på med första lagret lackfärg.
 

                                                        Här kommer lite förebilder:

                         

                         


                        Efterbilder (Lackfärgen kommer inte bli vit, bara grundfärgen)

                         
                         

Visst är det redan så stor skillnad? Imorgon är mitt mål att jag skall hitta fina skåpshantag på IKEA.
Vilka skall man ha tycker ni?
                                  


Kommentarer
Postat av: Hege

Det blir superbra!

Glöm inte vädra ordentligt i morgon :o)

2010-05-21 @ 22:11:12
URL: http://hegescrap.blogspot.com
Postat av: grannen

dom längst till vänster gillar jag. Men vilka som hade varit snyggt =)



Åsa

2010-05-22 @ 21:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0