Nytt avtal med mig själv

Åhhh, detta tar emot att skriva MEN....
Om jag vill göra något eller rättare sagt BÖR göra något så måste jag utmana mig själv. Sätta ett mål/krav. Något som triggar igång den känslan i mig som säger; fan, jag kan ju inte ge upp, folk kommer se så kass jag är.
 
T.ex den där månaden som jag va utan godis. För att klara det så va jag tvungen att högt & tydligt meddela alla att NU SKA JAG INTE ÄTA GODIS, KAKOR ELLER EFTERRÄTTER PÅ 1 MÅNAD!!!!
Det nämndes i bloggen också.
Jag klarade det, men bara för att jag hade ögon på mig och att alla visste.
Så därför gör jag nu detta igen (suck, som detta tar emot)...
 
Jag lovar härmed att jag f.r.o.m måndag 7/6 t.o.m min födelsedag (12 Juli) skall träna minst 3ggr/veckan varav 2 av de gångerna måste vara att springa 5km.
+ att jag inte får äta kakor
 
(jag vet jag vet, jag skrev inte godis eller efterrätt, men nu när man kommer in i sommarperioden så tycker jag att man skall få ha lite skoj och kompleterar jag nu med träning så bör det bli bra, visst?)
 
Så, fram med de gamla löparskorna, träningskläderna för nu j*vlar ska det motioneras
 


Bild från Tjejmilen

Kommentarer
Postat av: Åsa

Heja heja heja!! Klarar du galant :)

2010-06-03 @ 16:09:27
URL: http://baraminabarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0