Annorlunda morgon...

Många av er som läser min blogg vet redan detta, MEN för er andra så kan jag meddela att min morgon var lite annorlunda.
Det börjar med att micke bad mig om skjuts till jobb för att han inte fick igång sin bil.
Efter några extra försök så startar bilen och han pinnar iväg. Jag står då o skrapar rutorna på min bil.
Så ca 2 min senare efter att micke har kört så kör även jag iväg till jobb.
Micke ringer strax därefter och samtidigt som han säger : Bilen brinner. Så ser jag lågorna framför mig.'
Bilen tog alltså fyr medans han körde....

HUR SKUMT E INTE DET?

Så brandbilen kommer men såklart inget att rädda.

Efter några timmar ringde mamma o sa att det stod lite om det på HD.se
http://hd.se/landskrona/2010/02/03/bil-tog-fyr-under-fard/

Så dagen har varit lite orealistisk.

Här brinner bilen (dålig bild)

 

Här släcker brandmännen elden:


Kommentarer
Postat av: jessica

Nä men usch,det var inget vidare det där..Hoppas han inte skadade sig..

2010-02-05 @ 22:18:14
URL: http://jessicakamph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0