Woohoo, party idag!

Idag är det party med jobb. Stor fest för alla och det blir god mat, dans och trevligt sällskap :)
Skall försöka riva ut allt ur garderoben för att hitta nått som ser snyggt ut, blir en utmaning, skall försöka ta lite bilder också under kvällen. Kan vara bra när man skall löneförhansla, hahahha *skojja*

Blir nog svart klänning med någon lättare kofta över - Blir alltid så tycker jag men men!

Och eftersom jag inte skall dricka så ställer jag upp som chaffis för de som bor i närheten av mig!
Så lite nytta av mig trots magen skall de ha :)

Tjoohoooooooo!

Kommentarer
Postat av: Michaela (BigSmile87)

Hoppas ni får det kul :)

2010-12-03 @ 12:29:03
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Önskar dig en trevlig helg och ha så kul ikväll!

2010-12-03 @ 16:36:06
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: Nina

Tell me EVERYTHING babe hahaha! Satan i gatan vad jag skulle viljat vara med på den festen :P

2010-12-05 @ 19:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0