NUUU ÄÄÄÄR JAAAG LEEEDIIIIG!!!!!!!!!

Yes yes yes, nu är jag ledig fram till den 3/1.
Blev lite confused innan om jag va ledig fram till den 10/1 eller till den 3/1.
Men jag får väl chansa på att jag skall vara på jobb 3/1.
Bättre det än att jag är hemma till 10/1 och det inte va så :)

Dagen har varit lång och det är svårt att lämna kontoret när man skall vara långledig, har man verkligen gjort färdigt allt som måste vara färdigt?
Hmmm...
Bäst att ta med datorn hem om något blir ett problem.
Uhh skulle tagit ledigt till 10/1...

Nu skall jag hem, fixa god middag till  min kära sambo och hans bror.
Imorgon blir det sista julklapps inköp och baka lite chokladkolor.
Skall hitta ett smarrigt recept. Tips?

Wooohooooooooooooooooooooo........

Kommentarer
Postat av: Linda

Guud va skönt snäckan, de e du värd! :) Massa kramar

2010-12-22 @ 20:41:11
URL: http://lindaslove...
Postat av: Veronica

God Jul på er =) kramar

2010-12-23 @ 12:40:18
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0