MVC besöket igår

De mätte magen och den låg PRECIS på kurvan, så tydligen skall man se ut som jag gör nu i vecka 25 (snart 26).. Skönt för ibland känner man sig lite klumpig och för stor!

Micke hann precis till MVC för att göra mig sällskap, det uppskattar jag massvis.
Han har massa att göra men ändå så har han varit med mig på alla MVC besök och vill gärna va med på alla de andra också. Sött!

Vi skulle också lyssna på hjärtljudet och den lilla krabaten visade verkligen Barnmorskan vad han kunde.
Så fort hon hittade hjärtljudet så sparkade han på micken och simmade iväg.
Detta upprepade han ca 5ggr.
Hon sa att hjärtat lät mycket bra men han hade inte riktigt gett henne en chans :)

Lille skitnisse där inne, hehehe...
Älskar dig

Kommentarer
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

GODJUL SÖTNOOOOOOS!

2010-12-23 @ 16:34:20
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0