Dag 6 - Min dag

Ligger efter med mina dagar så nu kommer ett gäng:

Då vill jag passa på att kombinera detta inlägg med vad som hände i Fredags.
Det va firmafest efter jobb och det skulle bjudas på mat, dryck och underhållning.
Jag såg verkligen fram emot det. Hem och snabbt göra sig i ordning och sen hämta chefen och kollega Hege :)
Vi blev ca 170 personer, maten va god, underhållningen va SUPER!
Jag hade såååå trevligt :)
Det blev jättemycket dans och mingel, fick träffa en del gamla kollegor som man aldrig stöter på längre.

Sen blev jag uppbjuden av en kille som verkligen kunde dansa bugg – och han satte igång och skulle snurra mig över dansgolvet. Detta var ingen bra kombination med min förlorade balans med tanke på magen, så jag stampade den stackaren på fötterna om och om igen medans han fortfarande gentlemanna aktigt förde mig fint :)
Kände mig som en elefant hahaha :)



Summa summarum, jag hade superroligt och hoppas snart på en liknande fest :)
(Och vet ni vad? – Man kan ha lika roligt fast man dricker Ramlösa en hel kväll)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0