Dag 3 – Mina föräldrar

Mina föräldrar, så fina och bäst för mig!
Låt mig presentera dem:

Pappa:
Ronnie 55 år och jobbar som fritidspedagog på en skola i stan.
Intressen som boule, musik, Vänner-avsnitt, och Facebook-spel J
Är mycket duktig på texter och tal och har en Grymt rolig humor!


(Vackra blå ögon)


Mamma:
Mamma är 51 år och jobbar som sköterska på Psykiatrin.
Mammas intresse är bl.a att måla tavlor (vilket hon har en enorm talang för), Astrologi och korsord.
Kan precis som pappa fastna framför Farmville, däremot är hennes humor mer….. TORR! ;) hahah…


(What a smile)

De träffades på gemensam arbetsplats för många år sedan och gifte sig för nästan 27 år sedan.
7 månader senare så kom jag till världen :)

De skiljde sig för några år sedan men bor nu ihop igen. 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Gulligt att dom skiljdes men blev tillsammans igen :)



Kramen!

2010-12-01 @ 14:04:40
URL: http://baraminabarn.blogspot.com
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Vilka coolingar som sitter på FB!

Hahah, kommer aldrig glömma när min kära mor ringde mig år 2002 och frågade hur man suddade med tangentbordet. Hahaha

2010-12-01 @ 14:26:27
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0