Dag 23 - Det här får mig att må bättre

Jag har många energikällor i livet, mycket som är kul och givande. Det är oftast simpla grejor men är inte det härligt? Det betyder ju bara att jag är lättroad :)

Myskvällar hemma med micke (levande ljus, film och god mat)
Träffa nära och kära (spela spela, bio, bara umgås)
Mina MVC besök – Det känns som om det är mina milstolpar i livet just nu
Relaxkvällar – Att få lov att rå om dig. Fotbad, ansiktsmask, plocka ögonbryn, fila fötter, måla naglar, smörja in sig i luktegod hudkräm
Scrapbooking med alla duktiga scrapbookare. Inte ofta jag orkar ta fram allt, för det är en del, men när man väl har det framme så är det ju sååååå roligt!
Jag ser också fram emot kvällarna numera, för det är definitivt då bebisen är mest aktiv, jag hade kunnat tillbrinbga hela kvällar med att bara titta på magen som rör sig, känna sparkarna, det är glädje!

Det finns såklart massa annat som får mig att må bättre, ni fick bara precis en handfull exempel :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0