Dag 21 – Ett annat ögonblick

då vill jag passa på att berätta om mitt nya mål/mission för 2011.
Vi är ju ett gäng från jobb (6pers) som utmanar varandra och sedan får utdelning av detta i slutet av året.
Detta året var det att jag skulle springa 5km på 25 min eller mindre.
detta lyckades jag inte med då jag slutade träna när jag blev gravid hahaha :)
Men det roliga är att ingen av dem andra heller klarade sina mål detta året så alla fick betala sin egen mat och bowling. Annars är det så att förlorarna betalar kalaset för middag/bowling.



Det nya årets mål/utmaningar är inte helt omöjliga (hoppas jag)
Jag har satt mål att innan vecka 50, 2011 skall jag väga 62kg eller mindre (just nu väger jag 72kg och väntas gå upp mer innan förlossning).
Andra målet är att jag från Augusti-December måste träna minst 10ggr/månad och registrera det på en sida som heter Funbeat.se

Tror ni jag kommer klara det?
Hoppas verkligen det, för annars kan det bli dyrt vecka 50....

Kommentarer
Postat av: Hege

Klart du klarar det!!!! Vikten kan jag inte hjälpa till så mycket med - men från Augusti så skall jag vara som en hök över dig om du inte tränar!!!!

Och du... vad är detta tramset om att du slutat träna när du blev gravid. Det är inte en sjukdom!Efter att julstressen är över vill jag se dig på gymmet två dagar i veckan. Du kan stå och lulla på en crosstrainter eller nåt, men något måste du göra. Steven vill ha en pigg mamma! okey? (ja, jag vet det blev lite åskmoln nu... förlat :(

2010-12-19 @ 09:13:45
URL: http://hegescrap.blogspot.com
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Wow skojj med mål :D

2010-12-19 @ 17:54:44
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0