Dag 20 – Den här månaden

Den här månaden är det December och av alla frusna månader så är denna min favorit (egentligen är jag en sommarmänniska). December bjuder på advent, lucia, julafton och nyår.
Detta året så bjuder den på massa spännande graviditetsveckor också :)

Jag har haft en hel del inplanerat för denna månaden, så mycket man ska hinna med innan ledigheten från jobb och innan julafton och nyår. Denna tiden skall ju egentligen handla om julfriden, men den har jag inte sett röken av på Måååånga år. Alltid någon som stressar.

Jag har varit på scrapbooking, middag hos mina svärföräldrar, bowling/middag med arbetskamrater, glöggkväll, frukost/filmmys, brorsan fyllt år, kalas idag och kalas nästa vecka....
Sen kommer julafton, Linda fyller förresten 26 år då också :), nyår och en massa mellandagar som man skall förgyllas med massa kuligt :)

Och eventuella luckor fyller vi med renovering här hemma. Fint skall det bli iallafall!

Vad har ni för er denna månden?
Stressigt eller tar ni till er lugnet?

Kommentarer
Postat av: Linda

Wiiieee,julafton,ett år närmre pensionen hahahaha :) tycker mer de känns som att jag inte orkar de tempot man brukar hålla dom andra jularna,kanske för man jobbar,har vatt mammaledig dom andra två,eller har jag bara blitt lat :P kramis

2010-12-18 @ 20:38:20
URL: http://lindaslove...
Postat av: anna o amanda

jag fyller oxå 26 på julafton=)

2010-12-18 @ 22:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0