Dag 17 – Mitt favoritminne

Oj vad svårt, jag har massa bra minnen ju.
Och ibland är det svårt att skilja på vad man minns och vad man har byggt upp för minnen utifrån vad folk har berättat.

Jag gillar att tänka tillbaka på tiden då jag och min vän Gabbe levde så osunt som man bara kunde.
Absolut ingen tid jag vill tillbaka till. Men det va vår tid, vi gjorde vad vi ville helt enkelt.

Det va fest VARJE helg och vi hade förhållanden som ingen av oss förstod oss på.
Men vi förstod oss på varandra och dömde ALDRIG varandra.
Därför va det då också så lätt för oss att berätta allt och verkligen spela med öppna kort.
Det finns saker hon vet om mig som jag ALDRIG kommer berätta för andra och tvärtom.

Vi levde som sambo's. Det va Gabbe som va min person i livet just då.
Det va hon som följde med mig på kalas, det va hon som låg o sov hemma hos mig var/varannan dag.
Det va hon som kunde överraska med att ha middagen färdig en dag när man kom hem från jobb, posten låg på bordet... Vilken människa. Och jag gjorde detsamma för henne.
Vi ordnade upp våra liv och lever idag väldigt lyckliga.

Vi ses inte lika ofta - såklart!
Mendet e skönt att veta att vi fortfarande har de minnena, vi har fortfarande varandra...
I vått och torrt, och vi dömmer varandra aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0