Dag 11 - Mina syskon

Kan börja med att berätta att när mina föräldrar träffades så hade mamma en pojke sen innan (Ronnie) och pappa hade två barn sen innan (Camilla, Daniel).
Så jag har egentligen inget (biologiskt sett) helsyskon.
Men för mig har det inte varit någon skillnad. Mina syskon har ju varit där sen den dagen jag föddes, så vad är det för skillnad!
De är mina syskon och så är det bara :)

Camilla:
7 år äldre än jag (33år)
Har sen avlutad högskoleutb. jobbat som Fritidspedagog men studerar för tillfället till Socionom.
Väldigt social människa som har lätt för att träffa nya vänner och smälter in överallt.
Är snäll så att hon ibland skadar sig själv – Tar hela tiden på sig en massa nya projekt.
Engagerad mamma med intresse för att måla tavlor!



Ronnie:
6 år äldre än mig (32år)
Har tyvärr ingen kontakt med honom sen efter ett familjebråk sen ca 7 år tillbaka.
Han jobbar som lastbilschaufför och emellanåt ser jag honom på mitt jobb lasta av grejor och då passar vi på att hälsa.
Pappa till en pojke och en flicka som jag inte träffat.


Daniel:
5 år äldre än jag (Fyller 31 år den 16/12)
Daniel har sen skolan jobbat som Kock, väldigt duktig en, men studerar nu pedagogik så att han kan bli lärare inom ämnet istället.
Han fixar och trixar med sitt hus och familj och är alltid igång.
Pappa till 3 busiga pojkar, varav en jag är gudmor till.
Daniel gifte sig i somras med sin Linda, mycket vackert bröllop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0