Mamma vet bäst!

När jag nu har varit godis/kakor/efterrätts fri i ETT dygn så har jag häftiga humörssvängningar och enorma cravings... Sockerberoende? Nej tror ni!
Så mitt i mitt abstinens idag så kom min mamma ut till mig med vindruvor som jag kunde tugga på ikväll. Det blev en mysig stund med kaffe o skitsnack. Det gjorde iallafall min kväll det kan jag lova!

 

Idag cyklade jag till jobb, och det kan väl vara okej, men på vägen hem så cyklade jag o Hege i regn o rusk. Dygnsur och frusen när man kommer hem, då är det skönt med en varm dusch och pyjamaskläder.

Med mina vindruvor och cola light, är det toppen att krypa ner under filten o se Desperete Housewifes =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0