Mys med syster

Micke övertalade min syster Camilla att laga fleaskesteg till oss idag när vi skulle hem till dem.
Det började med att jag o syrran ville ha en myskväll och kolla på det berömda programmet "Svenska Hollywood fruar" och äta nått gott tillsammans. Hennes man skulle jobba så det skulle faktiskt bara vara vi och barnen såklart =)
Men Micke ville gärna följa med och tyckte att Camilla kanske kunde göra Fleaskesteg (en av min, och numera mickes, favoriträtt).
Så Micke hämtade Oscar från simningen så att Camilla skulle hinna ordna mat.

Sen visade det sig att Perka hann färdigt i tid, så han kom också hem till middagen.
Visst har jag en underbar syster som lagar stek till mig på en Måndag? =)'

Sen Finally fick vi bänka oss framför TV:n

Det var dags för "Svenska Hollywood fruar". Och jag kan med handen på hjärtat säga att det är ett av de roligaste programmen som går på TV för tillfället.
Underhållning!

Min favorit är den där Maria, hehehehe....
Som är expert på att koka kaffe nu!

                       



Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha jag älskar det programmet, underhållning på högsta nivå!! :=) Japp modell bild är det! På mig och Neo! Ska bli skoj!! :=) Jag vet inte så mycket om det,utan följer med en kompis och hennes barn som vet lite mer!!! :=)

2009-09-22 @ 06:49:49
URL: http://jessicakamph.blogg.se/
Postat av: Emma

Men jag älskar ju hösten:)



Vi ses imorgon min nufs!

2009-09-22 @ 12:05:01
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0