helgen v.38

Tjabba tjena hallå!
Då var denna helgen snart över och här sitter jag nu och vill få ner allt. Vill ju inte missa något, jag har ju säkert en massa där ute som slaviskt följer min blogg.... Ehhh....

I fredags var det lite av en mysefredag för mig och micke. Vi fixade lite med bilarna, insåg att jag hade kört på fälgen hela vägen hem från jobb, så micke måste köpa nytt hjul, sorry love men jag märkte faktiskt inget!
Sen gick vi ut och åt mat på stan, hyrde "The boat that rocked" på vägen hem. Också blev det ju lite snask också, men jag måste ju leva upp till mitt smeknamn på ViktVäktarna "festprissen". De menar att jag festar till det och unnar mig så mycket så att jag förtjänar det namnet. Intehelt smickrande, men jag väljer att se det som att Kärt barn har många namn!
Vilket fall som helst så tycker jag att alla ska se filmen, det var en Feel good film
Och min favorit Rhys Ifans är med i filmen



Igår (Lördag) så gick vi upp kl 04:00 för att åka till Tyskland och handla lite inför mammas 50 års fest.
Jag va minst sagt trött och Micke fick dra upp mig ur sängen. Sen sov jag lite då o då i bilen. Inget vidare sällskap för micke så jag tror inte jag får följa med fler gånger =(

Hege: jag återkommer med bild på hur mycket vi har handlat :)

Och när vi kom hem så fick vi vila lite, jag hade dock sovit en del redan men micke var tvungen att sova lite och jag är inte den som säger nej till lite sovtimmar. Så jag kröp också ner faktiskt....

Vi var tvugna att ha ork och energi till på kvällen. Vi skulle fira Olof's födelsedag så vi bjöd honom och hans My till Tycho. Mmmmmm va gott det är. Vi får sätta igång med våra after works snart igen så att man äter där mer ofta, det är ju bara så gott. Men vilket fall som helst så var det en riktigt trevlig kväll, som det brukar vara med Olof och My.

Idag sov vi länge tycker jag. Jag va först upp ca 10 tiden. Lite mumsig frukost sen heldag med mamma och pappa var vad som stod på schemat idag. Helt lagom Söndag =)

Och det är kankse nu man skall säga att man är laddad och redo för ännu en arbetsvecka? Men nej!
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0