Haldex Run och Ullareds helg!

För att snabbt förklara gårdagens Haldex Run...
En gång per år så ordnar Haldex en friskvårdskväll där ska man gissa sin tid på en 5,4km runda. Sen väljer man om man skall gå eller springa, eller varför inte kombinera de båda !?!
Förra året gissade jag att jags kulle komma in på ca 32 minuter och kom in efter 40 något. Vilken chock!

Detta året gissade jag 37 min och kom in på 29. Nöjd men helt fel gissat.
Och den som vann kom in på en tid som skillde 3 sekunder från det han gissat (och nej man får inte ha klocka eller annat hjälpmedel).

Sen var det 4-kamp och grillat.
En av grenarna va att man skulle hoppa hopprep (så många hopp som möjligt under 30 sek.)
Förstår inte hur man orkade hoppa sånt när man va liten, det är ju grymt jobbigt.

Men men, Min fina micke kom och gjorde oss sällskap, så det underlättade allt.

Idag ska vi ner till svåger/svägerska.
Imorgon är det dags för en Ullaredsrunda och som alltid så samlas vi hemma hos dem dagen innan. Myser, kollar film och äter gott. Sen somnar vi gott för att orka gå upp 05:00.

Detta ser jag fram emot, jag får nog gå och packa lite nu och skriva min inköpslista.

Hege skall också till Ullared imorrn så jag tror jag kommer träffa på henne och familj där uppe!
Tror kanske hon lägger upp någon bild från Haldex Run, så kolla gärna in hennes blogg här

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej Angeliqa!



Smart som jag är, upptäckte jag först igår alla kommentarer som gjorts i min blogg. Jag skyller på att jag är nybörjare på detta, jag hade ju markerat att jag skulle godkänna alla kommentarer innan de publiceras, ibland är man för smart för sitt eget bästa :) Va roligt att du också har en blogg, ska lägga till den i listan med dem jag besöker dagligen. Hur är allt hemma i Suecia? Lika varmt och skönt som här? : ) Haldex run låter som något fredde skulle ha varit med på, han hade behövt en lite knuff för att komma igång med träningen. Men du verkar vara flitig, jag menar ullaredspass är inget för otränade, där gäller det att springa för livet och knuffas med vagnarna : )

Nu ska jag göra min spanskläxa så min lärare inte blir arg på mig imorgon : )

Ha de så bra!

kram lisa

2009-09-14 @ 23:12:25
URL: http://louisealexandrajohansson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

29 minuter är ju en grym tid. Bra jobbat!

2009-09-15 @ 20:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0