Tidsfördriv, men kul =)

                                     

namn - Angeliqa Jönsson
piercingar - öronen
tatueringar - I svanken och nere på benet
skostorlek - färgat blont
vad är du rädd för - hmm clowner och spindlar
vem/vilka vet mest om dig? - Gabriella tror jag och Micke såklart, Emma vet mycket om hur jag är som person
gillar du att tvätta - nej, men det finns värre saker faktiskt
gillar du berg-och-dalbana? - jeppz såklart =)
vad ska du göra ikväll? - Jag är hembjuden till Hege och Mats på middag
önskar du att du bodde någon annanstans - nej jag och micke har det bra här i borstahusen
tänker du på självmord - nej, verkligen inte
tycker andra att du är attraktiv -  ingen aning, hoppas det
vilket shampoo använder du - Ibland Herbal Essences, Ibland Duschcreme :/
morgon- eller nattmänniska? - Inget av det, fan alltid trött
bio- eller promenad? - både och. Kan va skönt med en promenad ibland, men bio är ju så mysigt, speciellt med popcorn o allt ;)

                                   
är du kittlig? - jepps, men jag säger inte var tihihi
rädd för insekter? - kan jag inte påstå, men man vill helst inte ha dem omkring sig, eller hur!
vad gjorde du kl 8 i morse? - Då väntade jag på att min kollega och jag skulle hämta kaffe =)
nämn något som gjorde dig glad igår: - Osbourne's reloaded
vilka är viktigast för dig? - min familj och mina vänner
snarkar du? - nej men herren brevid mig snarkar för 15 personer (skojar inte) jag har brist på sömn
om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? - vara osynlig när jag vill
stökigt eller välstädat? - Välstädat. Kan inte slappna av om et är stök o bök omkring mig
vad gör du om du får hicka? - dricker upp och ner!!! HATAR när folk ska skrämmas

                                 


favorit..
mat -
lasagne, mickes makaronstuvning, mammas paj, mammas fleaskesteg OCH MIN KÄRA SYSTERS FLEASKESTEG SÅKLART!!!
låt -
Unchained melody med U2
dryck - kolsyrat vatten
film - hmm... Har nog för många

har du nånsin..
gråtit över en pojke -
Puh... Alldeles för ofta
gråtit över en flicka - jao, om man varit ovän med en kompis förr
ljugit för någon - mmm, inte stolt över det, men det har ju hänt 
varit i slagsmål - mmm, också något man inte är stolt över, men måste man så...
blivit arresterad - Tihihihhi, nej nej trots de två svaren ovan så är jag snäll flicka =) lovar!



vad har du gjort idag - varit på jobb
brukar du svära mycket - nej, men det händer när jag vill förstärka ett ord ibland 
gillar du att slåss - nej, usch. Så onödigt... Om det inte är mot Hege eller Jennifer på Kick boxningen =)
är du allergisk - jepp, pälsdjur, pollen och kärnfrukter
var har du ont - ingenstans, men jag mår lite sisådär faktiskt, lite hängig
använder du hårspray - ibland
favorit serie: greys anatomy
gillar du ketchup - Jepp till mickes härliga makaonstuvning, mmmmm
är du glad nu? - ja, men som sagt lite hängig
var du glad igår? - Ja såklart
varför? - Umgick med mina kära paranteser ju =)
stockholm är - vår huvudstad
göteborg är - den stad som folk pratar så roligt i
kan du sjunga - EHM NÄ.....
spaghetti eller makaroner - Spelar ingen roll
ett land du helst vill besöka thailand eller hawaii - Thailand tror jag

                                              

VEM :
saknar du -
Micke, har varit borta i nästan 2 veckor, kommer hem imoooooooooooorrn =)
rörde dig sist- mamma kramade mig igår
kysste dig sist - Micke
kramade du sist - Mamma
vill du vara som - Underbar som Emma
sårade dig sist - Hmm, kommer inte ihåg. Det är väl ett bra tecken
gjorde dig riktigt glad senast - Hmm, Hege med tanke på att jag fick ett sms precis som det stod att maten serveras kl 18 och jag va välkommen när jag ville =)
vem ringde dej sist- min mammy =)


HAR DU :
för många vänner -
kan man ha för många?
förföljelsemani - Neeeeeej
tvångstankar - ja det har jag nog
någon fysisk sjukdom - hmm nepp
någon skada - hmm nope inte det heller
färgat håret - mmmhmm, måste göra inpackning på mitt stackars färgade hår
brutit några ben - Aldrig och jag har tänkt på det faktiskt, att nån gång i mitt liv kommer jag att bryta nått (statistiskt sett) och då blir jag helt nervös, rädd o kallsvettig
egen dator - Ja
bra självförtroende - JANjea, det kunde vara bättre
bjudit ut någon - mmm
varit kär - absolut
lämnat landet - ja, men sticker gärna några gånger till ;)
rymt hemifrån - hehe, kanske inte rymt hemifrån direkt 
tuttat eld på nått - kan ha hänt
gjort något olagligt - Inga kommentarer ;)

Nu vill jag gärna se att ni med bloggar kopierar detta och svarar på frågorna själv. Det kan vara mycket intressant för mig att läsa en kväll =)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: almighty emelie

svar: super kul att du iaf tittar in på min blogg får gärna hända oftare!=D

jo men det är super lungt=D

2009-10-12 @ 17:52:52
URL: http://emelieejo.blogg.se/
Postat av: Hege

Forsökte kopier detta - men åhhhh blev bara jobbigt :o(

Så jag utmanade DIG på något annat istället...

2009-10-13 @ 01:38:45
URL: http://hegejonsson.blogspot.com
Postat av: my

hahahha färgar du fötterna blonda??????????, bara undrar SKRATTAR

2009-10-13 @ 08:31:06
URL: http://vargroda.blogg.se/
Postat av: camilla

fy för !!!! mammas fleskestek ?????? hmm jadu kom inte o fråga mej fler gånger !

2009-10-14 @ 19:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0