Vuxenpoäng

Jag kan meddela att jag och Micke nu har delvis gemensam ekonomi =)
Detta är stort för mig. Känner mig ett steg närmare vuxenlivet.
Så jag tänkte testa just det, hur vuxen jag är.
Väldigt enkelt, jag gick in på www.vuxenpoang.com och testade...

Hhahahaha, känn in detta - enligt Sveriges vuxenpoängstyrelse så borde min ålder vara 39.6 utifrån mina svar.
Så jag är en snart 40 åring i en 25årig kropp...

Vad ska jag göra åt detta?
Börja festa Fredag och Lördag VARJE vecka?
Pierca mig överallt på kroppen?
Skrika halsen ur mig om jag skulle se en Darin på stan?
Börja trotsa och vara uppstutsig mot mina föräldrar?

Nej... Jag trivs ganska bra med mitt lugna och 39åriga liv!

 


Kommentarer
Postat av: Jessica P

Hehe... jag gjorde testet, blev 32,7 år...=) Känns inte som det är helt tillförlitligt...

2009-11-03 @ 23:57:53
Postat av: Emma

jag är nästan lika gammal som du:) 37 år, herrejösse va ska vi ta oss till

2009-11-04 @ 15:17:15
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/
Postat av: Emma

tack så mycket :)

2009-11-05 @ 14:27:21
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0