Kalas så det stod tårta ut ur öronen på mig =)

Tjooohooo, då va detta årets kalas överstökat.
Det va jätte trevligt, detta året bestämde vi oss för att jag, micke och svärfar skulle ha gemensamt familjekalas, det är i princip sammapersoner som kommer ändån så....
Jag blev 25 igår och micke blir 30 på Torsdag (16:e) och svärfar fyllde förra veckan.


Folket droppade in vid 3 tiden.
Vi beställde massvis med familjepizzor som vi sköljde ner med litervis med läsk.
Sen blev det glass och hemmabakat till kaffet, mums!
Så ni kan förstå vad för powerwalkin det gäller för mig nu?
hehehe...

Vi måste ha varit snäll i år, för vi fick massa presenter och blommor av våra nära och kära.
Så det blir en fin resa till oss i höst, kan knappt vänta med att boka och fixa.
Det känns mer verkligt efter att det faktiskt är bokat, då har man ett datum att se fram emot =)
Något bra tips på vart man kan resa?

Jag får återkomma med fler foton senare ( måste ju höra med folk om det är okej att lägga ut foto på dem i min blogg).

Nu ikväll skall vi hem till Olof och My och hälsa på deras lilla nya kompis =)
De fick ju en pojke i Lördags.
Så nu har jag massa gott i gott till My och Olof, och micke har en massa presenter till Theo (fint namn).
Ska försöka ta en massa foton på honom med idag, så kan jag visa er honom också!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Emma

Så fina ni e:)

2009-07-14 @ 07:40:12
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/
Postat av: Emma

hmm, jag ska på teorilektion kl 17 idag o sitta där till 18:30. Så då går jag efter det. Men då antar jag att du e kvar hos dina svärisar. Jag skickar ett mess o kollar läget! puss o kram

2009-07-14 @ 13:22:58
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/
Postat av: jessica

Gud vilket fint foto!! Trevligt att du börjat blogga igen, jag hade nästan gett upp hoppet haha!!

2009-07-14 @ 13:50:35
URL: http://jessicakamph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0