Jag vet....

Nu är det nästan pinsamt att börja skriva igen, efter så lång tid, men men, semestern startar snart och vad bättre än att sitta med ett glas vin och skriva ner sina tankar? Iofs så kan jag tänka mig många mycket roligare grejer, men nu är det så att jag kommer ha 3 veckor semester och Mikael kommer ha noll.... Trist, men så är livet med en paintballspelande sambo....

Jo anledningen till varför jag börjar skriva igen det är för att jag fick en nykick, inspiration på nytt när jag fick höra att ännu en kära nära har börjat blogga. My är sambo med Mickes bästa kompis och hon är jättegravid, skulle haft förra veckan, men allt detta kan ni läsa här.

Jag har ju lite att berätta då senaste inlägget var i Januari, men jag får ta det lite steg för steg, det är för mycket i ett o samma inlägg. Hoppas att ni kan  börja läsa här igen, jag ska skärpa mig =)

Glad sommar på er
         

Kommentarer
Postat av: My

jättegravid var det ja hahahha

härligt att du skriver igen!

2009-07-08 @ 07:15:12
Postat av: Mamma

Så trevligt att du skriver igen, rolig läsning, kram....

2009-07-21 @ 09:14:25
Postat av: Mamma

trevlig läsning

2009-07-21 @ 09:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0