Hege´s möhippa och bröllop

Våran kära Hege har både hunnit ha möhippa, gifta sig och åka på bröllopsresa.

På möhippan tog vi henne till Ven för en dag med utmaningar, lekar, mat och såklart massvis med sprit för hennes del.
Jag fick möta henne i "Norsk fylla" (ni vet där man ska titta ner o snurra massa varv så att det blir nästintill omöjligt att gå). Det var tydligen första gången som hon lekt den leken, så det va riktigt sännande, speciellt med lite vin ocg cider ovanpå det hela. Tur du hade Jennifer där och då säger jag bara :)

Hege Johnsson blev Hege Jönsson den 23 Maj

Visst är hon fin.
Sen åkte hon och hennes make på honeymoon i Egypten och lärde sig dyka. Nice !

Stort grattis på er ännu en gång!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Visst hade vi kul på möhippan.

De e så roligt med choklad leken :-)

Och allt det övriga för den delen..

2009-07-08 @ 21:31:37
Postat av: Hege

Snälla söta du, Det finns typ 500 foton av mig från brölloppet - och så väljer du en där jag ser helt dopad ut. Du måste definitift komma till mig och titta på fotorna en dag.

2009-07-12 @ 12:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0