Frukost, sola, träning, vin, matrester, tårar m.m.

Tjabba dabba, Lördagskvällen närmar sig sitt slut ( klockan är 21:38 ) snacka om att man är avdankad och inte alls håller måttet längre, men jag orkar inte helt enkelt, partylivet är förbi mina vänner ! Tragiskt.

Morgonen  började med att jag våldgästade Fredrik i hans nya lägenhet, träffade även på hans tjej o den trevliga grannen ;) hehe.... Trevligt o gott, mest trevligt.

Idag så skulle jag och Gabbe träna tillsammans för första gången och strax innan detta så bestämde vi oss för att soila ( jag vet, det är inte bra för hyn, men den får Emma laga senare i mitt liv =), eller ? ).
Så vi solade o tränade, allt för att gottgöra för gårdagen ( vin o gottis hemma hos henne ).
Och så köpte vi faktiskt en väska på friskis som vi kan ha våra skor o vattenflaska i =)
Imorgon ska vi fortsätta träningen. Trevligt att ha nån att träna med, man kommer dit mycket oftare o det är jättemycket roligare. Hege o jag brukade träna innan ganska flitigt, men hon har lite ont nuförtiden så hon får bara hålla på med sjukgymnastik, det är synd, saknar träna med henne faktiskt, Martin o Linda på jobb har jag också tränat med, det är så mycket roligare som sagt om där är någon man känner. Nu har iallafall Gabbe ett årskort =)
 Håll tummarna för oss.

Sen när jag väl kom hem efter träningen så slängde jag mig i soffan innan jag väl drog in mig i duschen. Det är få saker som är så härligt som att få duscha efter ett träningspass, håller ni inte med?
Micke kom hem i samma veva och vi började med maten, ingen orkade lägga ner så mycket tid i köket, så vi letade efter rester i frysen som vi kunde tänka oss att äta =) Trist på en Lördag, men vi bryr oss inte faktisktk
Valet av dricka under matuppvärmning är lite intressant. Kan tro att den rosa sörjan är min tjejdrink o att ölen är hans.. 

                                                                            Men.......................................

                                   

                                   

                                                      Drinken är mickes och den kalla ölen var till mig =)

MEN........... Så valde vi att kolla på "Gröna milen", den är så hemsk.... Filmen i sig är Fan så bra, men verken mina eller hans kinder var torra, så när filmen slutade så satt vi var för sig, jag hade en kudde över ansiktet så att han inte skulle se min fula "gråta-min".
Hur kan det vara att man får en sån ful min när man gråter? Nån som vet? Jag blir jägteful iallafall.
 
                                                                  
                                                  Micke                                                                 Jag              
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0