Frågor och svar om mig

God Söndag på er alla..
Jag fick ett sånt här kedjebrev på mailen där man ska svara på en massa frågor och sen skicka det vidare till ens kompisar som ska skriva in sina svar.
Allt för att lära känna varandra mer, så jag tänkte svara på de frågorna här i bloggen istället så kan alla ta del av dt och jag hoppas att ni kanske kommenterar med att svara på nån av frågorna? bara om ni vill såklart, here we go....

Fråga 1: När gick du upp idag ?
Svar 1:  Hmm jag va tvungen att sätta igång tvättmaskinen direkt, så jag gick upp en veva vid klockan 07.00 för att bara precis göra detta, sen somnade jag om och vaknade samtidigt som micke vid ca 09.00.

Fråga 2: Diamanter eller pärlor?
Svar 2: Hmm, svårt. Är det inte diamanter som ska vara en kvinnas bästa vänner?

                                                        

Fråga 3: Senaste filmen du såg på bio?
Svar 3: Nu ska vi se om jag inte har helt fel för mig så måste det vara senaste Batman, dags att gå på bio snart =/

Fråga 4: Bästa tv programmet just nu ?
Svar 4: Utan tvekan Grey's Anatomy, efter det så måste det vara Family Guy =)))) hehehehe.....

                                     eller.......           

Fråga 5: Vad åt du till frukost idag?
Svar 5: När vi gick upp vid 9 tiden idag så promenerade vi ner till ankaret och köpte frukost som innebar bullar o goda pålägg, lite ägg osv.

Fråga 6: Vad är ditt andranamn?
Svar 6: Else ( efter min mammy )

Fråga 7: Din favoritmat?
Svar 7: Mycket, jag älskar mat. Fleaskesteg, mickes makaronstuvning, lasagne, ja som sagt jag älskar mat.

Fråga 8: Den maträtt du inte gillar?
Svar 8: Hmm, trot min förälskelse i mat så får jag bara inte ner flygande jacob.

Fråga 9: Vilken är din favorit CD för tillfället?
Svar 9: Definitivt min mamma mia skiva =) sååååå bra

Fråga 10: Vilken bil kör du?
Svar 10: Renault Laguna

Fråga 11: Favoritmacka?
Svar 11: Mycket om mat märker jag... Iallafall så är det nog leverpastej med rödbetssallad *smaskens*

Fråga 12: Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Svar 12: Rövslickare, kappvändare, lömska o opålitliga patrask, fy farao för dem!

Fråga 13: Vilka är dina favoritkläder?
Svar 13: Hemma så är det mina pyjamasbyxor o slitet linne ( eventuellt en kofta till ). Till vardags så är det mest bara jeans. Det är så praktiskt, jag hade önskat att jag va mer en klänning o kjolmänniska som Emma.

Fråga 14: Favorittid på dagen?
Svar 14: Åhh, det är när man stänger ner datorn på jobb för att ta sig hem o byta om inför träningen! Love it.

Fråga 15: Favoritsport att se på?
Fråga 15: Ishockey

Fråga 16: Coca cola eller Pepsi?
Svar 16: Har fått dille på vatten, men av dessa två så väljer jag nog Coca Cola.

                                                 

Fråga 17: Är du morgonmänniska eller nattuggla?
Fråga 17: Hmm, måste jag välja? Jag har jobbat natt o trivdes med det så jag får välja nattuggla.

Fråga 18: Manikyr eller pedikyr?
Svar 18: Får välja manikyr. Det är jag i stort behov av.

                                                                               

Fråga 19: Några spännande nyheter att berätta för oss?
Svar 19: Ehhh, nä, jag har ett ganska så vardagligt liv o så... Själv?

Fråga 20: Vad ville du bli när du va liten?
Svar 20: Jag ville bli pizzabagare

                                                          

Fråga 21: Favorit dag i veckan?
Svar 21: Definitivt Fredag

Fråga 22: Har du några tatueringar?
Svar 22: Japps 2 st.

Fråga 23: Är du kär?
Svar 23: Jaaaaa =)

                                                                      

Kommentarer
Postat av: Mum

Du vill faktiska bli polis som Löllan eller pizzabgare hahaha

2009-01-26 @ 17:59:02
Postat av: Emma

Jag saknar dig med snuttenutt.

Jag glömde skriva till dig att vi inte var så morgonpigga i söndags=)

När åker ni till london?

Hinns det möas innan dess?

2009-01-26 @ 20:17:16
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/
Postat av: Anna

todello nu skriver jag med blogg,ska dock försöka uppdatera oftare än dig är mitt mål haha

2009-02-03 @ 20:14:33
URL: http://annabskriver.blogg.se/
Postat av: Emma

Uppdatering saknas söta vän.

Jag vill ju läsa om va du har för dig=)

2009-03-10 @ 08:00:17
Postat av: Jessica

Nä nu tycker jag att du får uppdatera lite haha!! :=)

2009-04-07 @ 13:02:56
Postat av: www.jessicakamph.blogg.se

Hej!!! tack så mycket för dina gratulationer!!! ja du, det är verkligen det bästa man kan va med om i livet,att få barn!!! hundarna har tagit det bra, dom bryr inte sig speciellt..dom kommer säkert tycka att det blir väldigt kul när han blir lite äldre!! hoppas du går in här och kollar, visste inte var jag skulle svara!!!

2009-05-22 @ 14:41:46
Postat av: Emma

haha full rulle!

Själv då?;)

2009-06-09 @ 12:49:07
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/
Postat av: Emma

o bästaste Angeliqa ever:)

puss på dig

2009-06-23 @ 09:33:40
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0