Dricker vår julklapp!

Nämen hallå allesammans igen... Vad hittar ni på första dagen på årett? Är det Någon som gjort
något vettigt idag över huvudtaget*!
Jag trodde att jag skulle vara nyttig och springa iväg o träna idag, men istället hamnade jag
framför Vänner marathon på TV. De är ju såååå bra !
           
                       

Så nu väntar jag in maten på bordet framför mig =) Ibland har man det nästan för bra!
Men bara Nästan

Nu så ska vi slänga oss ner i soffan med mat o vin ( det är förresten det vinet vi fck från Anna m. Familj.
Love it, tack Anna, Jocke, Melvin o Edvin....

    Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nä det blev vänner maraton för oss oxå! och pizza!!

2009-01-02 @ 12:31:43
URL: http://jessicakamph.blogg.se/
Postat av: Anna

ja vad kul det smaka =)

2009-01-04 @ 17:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0