Genrep med "Anti-snus-gänget"

Nu skulle vi egentligen firat ett år som snusfria med att bli bjudna på middag och bowling av de som inte klarade ett år utan snus, ni vet vem ni är ;)
Men av olika anledningar så blev inte detta av. Detta skall vi fira i slutet av Januari istället.
Men några av oss ville gärna ha en anledning till att ses och ha det trevligt så vi körde ett genrep.
Detta kan jag ha behövt för jag va helkass på bowling.
Ahhhhh. Måste bli bättre på detta.

Men iallafall så vill jag tipsa alla Landskrona-bor (såklart er andra också) att besöka Curling/bowling/bowls stället.

Bowlingbanan


Hege var superduktig =)


Enda gången jag ledde



Baren



Och såklart en Tychobiff efter allt slit =)


Kommentarer
Postat av: Hege

Tror du NÅGON tror på din kommentar om att "Hege var jätteduktig" när du på nästa bild visar att jag fått ett streck??? Hmmmmmmmm...

2009-12-23 @ 08:27:08
URL: http://hegejonsson.blogspot.com
Postat av: konny

drömmer om snusgänget, vad göra?

2013-04-03 @ 22:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0