Kalas X 2

Tjoodelloooooo.... =)
Idag har vi haft massa att fira.
De är nämligen så att på mitt jobb så firar man födelsedagar med kaffe,kaka och en triss =)
Så det blev en skön eftermiddagsfika, dock utan vinst, men men...
Sen direkt från jobb för att fira min Svåger Perka på födelsedagen.
Grattis grattis!


Så nu sitter man här med rö*en på soffan och jäsande mage (nej, jag är INTE med barn som många verkar ha fått för sig).
Supermätt!
Tur man skall upp tiiiiidigt imorrn för att Träna (Ja Daniel, jag får nämna det ibland)  =)
Men först skall jag öppna en ny bok, nämligen "Tusen strålande solar" med Khaled Hosseini.

Godnatt...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ohh den boken är jätte bra.

Trevlig läsning

/ Jennifer

2009-08-12 @ 21:19:58
Postat av: Emma

Den e mycket bra.



haha, varför tror folk att du e me barn?

Jag har aldrig sett din mage som en jäsdeg? Den går ju inåt för jävelen.



O jag måste berömma dig fö uppdatering av bloggen. Det e så roligt att läsa om va ni har för er:)

2009-08-13 @ 08:27:02
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/
Postat av: jessica

Oh ja jag älskade den boken!

Haha jävla Milton.. en riktig liten råtta är han.. :=)

2009-08-13 @ 10:21:51
URL: http://jessicakamph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0