Ullared happening 6/9 -2008

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHH vad jag älskar Ullared Gekås.....
Jag har haft en riktigt fartfylls och trevlig helg (Synd bara att micke inte var med ).
Helgen började med att jag snabbt hälsade på mammy o pappy, efter detta körde jag snabbt ner till Svåger o Svägerska där jag och fler från Mickes familj träffades för att njuta av deras sällskap och smaska på undebar Tacobuffé, MUMS!!!!
Lite film sen redo att sova över hos dem för att tidigt tidigt lämna för Ullared.

Så på Lördagen stack vi tre tjejer ( Ullaredsgänget ) iväg för en härlig dag. Killarna stannade i hemmatrakterna.
Jag handlade inte så mycket, men bara att få insupa denna shoppaholic känslan räcker långt och väl.
Nästa gång vi ska dit är 15:e November, då koncenterar vi oss på Julklappar....


Längar redan..... =)

Kommentarer
Postat av: camilla

Vad bra jag är ledig den 15 november bara så du vet =)

2008-09-09 @ 07:59:58
Postat av: Anonym

Bara en liten kommentar till Ularedsgängt ;) Det finns fina små släp att införskaffa på Harald Nyborg, Kram Mum

2008-09-09 @ 10:16:52
Postat av: Emma

Hej gumman.

Såg att du ringt.

Har testat att ringa dig, men inget svar.

Måste ses snart!

Puss

2008-09-15 @ 13:43:13
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0