Kräftskiva 2008

Oj oj oj vad jag är sent ute med att uppdatera min blogg, jag är inget bra på det här, men jag får köra ett race nu...
Jag har ju varit bjuden på Kräftskiva hos min syster Camilla. Det va vi syskon m rspektive och mickes syskon m respektive.
Det va trevligt som tusan, lagom med lek, lagom med alkohol, lagom med allt förrutom mat, mat visar det sig alltid vara överflödigt av.
Tänkte slänga in lite bilder från Kräftskivan, hoppas ingen har något emot det =)

Ewelin, Camilla,                    Härliga blå                        Hehehe....
Micke o Linda.


WOOOHOOOOO.............. Fina Linda!!!


MMMMmmmmmmmm som jag mumsade i mig av denna efterrätten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0