Fläskpannkaka

Ola ola.... Måndag igen, eller är det Tisdag?!
Har svårt att veta ibland. Men vad jag däremot vet är att det blir fläskpannkaka till middag idag, tillsammans med lingonsylt, minimorötter och dippa ( bilder kommer senare ).
Efter att ha mumsat i sig detta tänkte jag sätta igång med några plåtar kanelbullar ( om jag får för mig att göra detta så kommer det bilder på det med ).


Igår var mickes bror och hälsade på, det har börjat bli en söndagsgrej utav det - Jättetrevligt =)))
Så han kom hit med en matkass och tog över vårt kök helt och hållet.
Han och micke fixade med mat som sagt och jag bakade en smulpaj till efterrätt ( måste erkänna till att det blev lite rödvin medans jag gjorde detta ).
Till maten och pajen så kollade vi på Hulken med Edward Norton.
Inte helt kass film, tråkigt slut bara, de har alla dörrar öppna för att kunna göra en uppföljare.


Från detta.....



Till detta....


What the **** ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0