Halloweeeeeeeeeeen buuuuhuuhuuu...

Tjena tjena, fan va jag är dålig på det här med att blogga, jag kan ju inte ha en enda som läser den, för de få som är här inne tröttnar väl snart!!!
Yeah yeah vad har hänt sedan sist?
Jo, vi va nårra stycken från jobb som spelade paintball i lördags ( micke va med i mitt lag ) ni som inte vet så spelar micke på en väldigt hög nivå av paintball så det va kanske lite fusk, men det andra laget va faktiskt en mer, dittan o dattan hände, jag fick ett stort blåmärke på ryggen där jag blev träffad en gång, men min jobbarkompis jennifer fick ändå det största blåmäket på rumpan hehehehe.... Hege, också en jobbarkompis fick en mitt på huvudet...Ont!!
Sen har man jobbat en massa som vanligt, bara den gråa vardagen liksom. Tränat har jag faktiskt bara gjort i tisdags, skulle varit där idag, men jag hann faktiskt inte, hege blir nog ledsen på mig, då va hon nog själv på friskis!
Jag får träna ifatt en massa. Jag va på industrihälsan i måndags o gjorde en hälsokontroll, och där fick jag veta att jag hade en 2:a i kondition ( ökat med ett steg sen i våras ) detta är jag INTE nöjd med med tanke på som jag har tränat nu i slutet.av tävlingen. men men, jag får komma på nått bra inför the final test! Nån som har nått bra tips på hur man kan hålla nere pulsen medans man gör ett konditionstest?
Denna helgen är det Halloween och jag ska alldeles strax måla mickes rumpa som en pumpa (detta rimmar ) och skicka ut det som halloweenkort till våra nära o kära, så får ni ett bildmeddelande från mig de närmsta dagarna o n är lite "känsliga" så öppna inte meddelandet ;)

Imorgon så ska vi hem till hege på lagträning o sen så har vi singstarfest med massa alkohol och mat ( godis också )
Detta ska bli kul! Jag får ta en massa foto som jag kan lägga in och på tal om foto, jag ska slänga in en massa blandade bilder på min blogg ikväll, alla de bilder som har väntat länge på att visas!!!

Ha det gött alla!

Anna - Var kunde jag kolla dina bilder sa du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0