God Jul

Hoppas att alla har haft en trevlig jul och att ni har fått allt ni kan tänkas önska er!
Själv så har jag fått en massa fina julklappar =)
Det visade sig att min mamma hade mig som sin hemliga kompis!
Av henne fick jag ett pilgrim armband ( ett sånt där man ska samla charms ) jag fick en lyckoklöver på min =)
Det blev jag verkligen glad över!




Av micke fick jag en weekend resa till London och inte bara det, vi ska bo på ett fint hotell vid Hyde Park och vi ska se Mamma mia =))))))))) Kan man bli mer lycklig?


Han är bäst!
Så den 5:e Februari sticker vi, han har redan sett till så att jag får ledigt! Verklogen kollat upp allt =)
Av mig så fick han en helkroppsbehandling på ett Spa i Malmö som följs av middag och Bio!
Jag fick en massa annat fint också och jag tackar så hemskt mycket för allt! Tack!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha ja den var alldeles underbar! sandys föräldrar é bort resta så det blev bara med min familj i år..! Mysigt! Annars brukar vi fira allihopa hemma hos oss! Nu har sandy dock gått och blivit sjuk, typisk julen.. många é sjuka nu.. Ha en underbar dag! kramar!!

2008-12-28 @ 11:06:45
URL: http://jessicakamph.blogg.se/
Postat av: Emma

Shit va kul. Du kommer älska london!

2008-12-29 @ 08:39:32
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hola Hola..



Ohhh inga dåliga julklappar! Vad härligt med en resa till London. Verkligen glad för din skull.

Kram

/ Jennifer

2008-12-29 @ 16:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0