Söndag

Hallå hallå, själv tycker jag att hag har varit himla flitig på detta med att blogga, jag kanske gör helt fel men skit i det, det är kul ändå... Idag, rättare sagt nu precis har jag umgåtts med Gabbe ( en väldigt nära vän till mig ) och hrennes bedårande 2 månaders bebis Bella. Meningen var att vi skulle väl fönstershoppa litta och fika på Center syd, men det blev att vi shoppade en massa till Bella, man kan ju bara inte låta bli, så jag fick handlat klänning, skor, body och klämmor till henne, örhängen till mig hehehehehe....

                             

På Lördag är det dags för namngivning i trädgården för henne, hon ska heta "Ellie Cecilia Bella Duch Ekberg".
Men jag har inte en aning om vad jag ska köpa till henne... Hmmm, tipsa gärna om ni kommer på något.

Kommentarer
Postat av: gabbe

va fan angeliqa.. kan du inte hitta en värre bild på mig? man ser bara glasögon o näsa för fan. =) tack för idag. du är hemskt fin med min lilla tös. du skämmer redan bort henne. puss

2008-08-03 @ 17:01:02
Postat av: Emma

Yeah, du har blivit bloggberoende;)

puss

2008-08-03 @ 20:41:13
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/
Postat av: Veronica

Världen är liten man hittar alla , eller jag får skylla på Emmas blogg =) Så hittade jag till dig. Allt bra med Angelica ? Kram Veronica

2008-08-03 @ 21:09:45
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0