Första inlägget....av många, kan vi hoppas på!

Så där ja, då har man skapat en blogg, något som jag inte trodde att jag skulle fixa, men vi får se om jag klarar att hålla den uppdaterad, men med tanke på att jag kan sitta o snoka på andra vänner här inne påverkar nog resultattet i min egen blogg.
Igår va en trevlig och lite speciell dag. Jag träffade Emma ( en vän sen länge tillbaka ) och vi tog en öl på Tycho innan vi unnade oss en glass på väg hem till henne. Där fortsatte vi med lite vitt vin och Guitar Hero. Detta intresserade även min Sambo ( Mikael Walls ) så det tog inte lång tid innan han var där. Men med glädje kan jag meddela att Emma vann, hon totalt dominerade med gitarren....hahah :)
Åter hemma så slängde Micke igång filmen "Fritz the cat", har ni sett den? Helt sjuk film...

Idag så blir det att städa undan lite i lägenheten och ligga o läsa klart boken i soffan.
Senare när micke kommer hem från paintballträningen så skall vi till syrran, lte mat o elproblem att lösa ( Micke är då elektriker som ni säkert förstår )

Så då....Dags för mig att börja städa, härliga Lördag.....
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra jobbat gumman. Ska bli jättekul att följa bloggen:)puuss

2008-08-02 @ 13:19:29
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/
Postat av: Fatima (Isayah´s Mamma)

Vilken fin blogg du har, ska fortsätta läsa och följa den.

Du vet när vi skrevs på FL så trodde jag att jag snackade med en kvinna i 35 års åldern. Så roligt att få se vem man skriver med..

Kram hihi

2010-10-12 @ 16:17:25
URL: http://www.thistakes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0