Tänk när de kan berätta

Något som är riktigt tråkigt med småbarn är att de inte kan säga vad som är fel.
Jag och Micke måste ha gjort något rätt i denna värld för att få en så fin o snäll kille som Sebastian
MEN när han sen väl gråter så vet man ju att det är något galet.
VAD??
Har han ont i munnen för att nya tänder är på G?
Har han öroninflammation?
Har han förstoppning och därav kramper i magen??

Jag har ingen aning och jag hatar det!!

Han har haft två nätter nu när han inte kan somna själv, bara gråter hysteriskt. Lägger vi oss med honom så somnar han med detsamma!
Vaknar flera ggr/natt och stortjuter eller gnyr en massa i sömnen.

Om han bara hade kunnat berätta vad som är fel :(


Kommentarer
Postat av: ellinor

Det där känner man igen. Det är så hemskt när gråtandet kommer och man inte vet. Det skär i mammahjärtat. Och oftast blir det ju bra sen när dom ligger hos en. Men det är svårt det där.//kram Ellinor

2012-01-04 @ 10:10:41
URL: http://www.ellinorsliv.blogspot.com
Postat av: Veronica & Julius

Jag vet! Skit jobbigt!

Vi har kaos här hemma.



Dag 3!! Ser bra ut!;)



Har ni någon ledig helg i feb att ses alla 6 på?;)

2012-01-04 @ 10:52:24
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Fanny

Vi har oxå haft 2 såna kvällar.

Inget roligt alls! :-(

Kram

2012-01-04 @ 21:13:12
Postat av: Fanny

Vi har oxå haft 2 såna kvällar.

Inget roligt alls! :-(

Kram

2012-01-04 @ 21:20:13
Postat av: Sofie

Vet precis hur det känns! Min son blir 9 månader på fredag och senast i natt vaknade han och gallskrek, men så fort han fick komma nära somnade han om, men det gick inte lägga ner honom igen för då var det skrik igen. Sist det var så här dök det upp 4!tänder uppe, men man vet som sagt aldrig vad som är fel..

2012-01-04 @ 22:48:21
URL: http://blifardig.blogg.se/
Postat av: Fatima

OMG precis som ELIYAH just nu... vi känner och du beskriver det vi går igenom. Folks äger att dem drömmer mardrömmar. att dem blir mammiga och pappiga i denna ålder. vad tror du?

2012-01-12 @ 18:32:36
URL: http://www.mina-prinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0