Trött......

Jag har inte sovit bra alls de senaste 4-5 dagarna.
Så vare kväll går jag o lägger mig i tron att: Nu är jag sååå pass trött att det inte kan bli ännu en natt med extrema sömnrubbningar.
Men tji fick jag.
Vaknade inat ca 03:30 av att bebisen vände o vred sig i magen (börjar kännas jobbigt nu). Sen hittade han antagligen en ny ställning för sparkarna var uppe under revbenen (första gången). Så detta testade och utforskade han noggrannt. Sparka sparka sparka hela natten lång.
Efter att ha legat och kännt på detta i ca 30 min så bestämde jag mig för att gå ner o äta en clementin och dricka ett glas nyponsoppa. Så allt som allt har jag kanske sovit 4 timmar i natt. Och nu är jag inte så naiv att jag tror att denna natten blir bättre.
Däremot har jag ju sovmorgon i 4 dgr. Det ser jag fram emot.

Kommentarer
Postat av: Lina

usch vad jobbigt att inte få sova. Min dotter är inne i någon hel knasig fas och vaknar efter typ 1½ timme och igår var hon vaken mellan 02-04, då hade hon en mindre glad mamma i rummet.



Kul att kika in på fler aprilmammors bloggar! :D



Kram/"Cravings" på minbebis

2011-01-05 @ 21:26:11
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Du är inte ensam om detta sötis! vet du jag försöker ta igen det på dagarna! Jobbar du eller är du sjukskriven nu? Kramis

2011-01-05 @ 22:18:12
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: Mum

Haha, sådan mor sådant barn och pappan var säkert inte lugnare =))

2011-01-06 @ 17:01:30
Postat av: Anonym

Fan vad skönt att du har haft det så bra!

Alltså jag tål inte hormonerna i kroppen så jag mår dåligt när jag är gravid :/ Tål inte ens p-piller el liknande för att min kropp reagerar så fel på alla hormoner. Under graviditeten med Isayah så var jag hemma bara för att! Jag var ny i Luleå osv. Men nu så kände jag att jag var borta under ett år pga utbildningen och jobb och Praktik. Så jag saknade hem. Saknade min lilla prins. Ångrar inte att jag pluggade, för då fick min sambo vara med lilla Isayah!



Sen är jag så rädd för detta med att bebisen i magen ska bli sjuk eller så. Men jag tror jag nojjade mig i onödan. Så jag har inte haft ngn inkomst när jag stannat hemma.. Sökte inte ens havandeskaps penning.. Men nu kommer Föräldrar penningen snart..



Om du mår dåligt så ska du prata med din chef.. Dem kommer säga att det inte är en sjukdom att vara gravid med det gör så ont sista tiden.

2011-01-08 @ 17:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0