Ultraljud 14/2

Som Hege skrev i kommentarsfältet: Kan man få en mera perfekt alla hjärtans dag än att se och höra hjärtat på sin lilla bebis?
Nej det kan man nog inte Hege :)

Jag hae förhoppning om att få se en fin profilbild på vår pojkes ansikte. Se näsa, mun ögon och därigenom bilda mig en uppfattning om hur han ser ut.
Men statistiken talade lite emot oss om man ser tillbaka till tidigare Ultraljud. Han är antingen blyg eller så jävlas han med oss. Gömmer sig, sparkar undan mikrofonen/ultraljudsmanicken, vämnder sig så att Barnmorskan har svårt att undersöka ordentligt, sparkar igen och så fortsätter det.
Han Vill inte helt enkelt :)

Så väl där på MVC så fick vi se hur han låg, ligger perfekt, precis som moderkaka och navelsträng.
MEN... Han gömmer ansiktet bakom underarmen, som om han sög på underarmen.
Jaha... Barnmorskan försökte putta lite på honom, men ICKE...
Mamma o pappa får vänta med att se honom tills det är dags helt enkelt!

Hur som helst så gjorde detta min dag!
Jag älskar alla Ultraljud och besök hos BM för då blir allt så verkligt för en stund.

Bara ett litet tag till nu, sen kommer han!

Kommentarer
Postat av: Fatima

Men super mysigt med UL!

A du är ju så duktig. Vet du att jag tänker på dig hela tiden medan jag fixar och donar. Hur har Angeliqa gjort, hur ska jag ha gjort. Ser hennes ut såhär osvosv. Att du är klar måste kännas så underbart. Skönt att få projekt som man själv ska ta hand om :) Vi kan också själva <3 Nu har jag tagit bort all plast :D:D:D Lådorna är i byrån men jag är fortfarande försiktig, När tycker du man ska lägga saker i lådorna? Kramis

2011-02-15 @ 12:00:26
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Härligt att få se lillen på Alla hjärtans Dag =) Jag får se min lillfis på min födelsedag nästa gång =P Då vankas även förlossningsplanering

2011-02-15 @ 12:11:43
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Hihi det var hur mysigt som helst :D



Hoppas du har en bra dag!



Kram

2011-02-15 @ 14:59:11
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0