Min semestervecka detta!

Min semestervecka började igår, inget mer jobb och inget mer ansvar!
Slappna av innan lugnet!!!

Vaknade innan 06:00 igår.
Gick upp tidigt för att få passa upp på Micke lite, fixa med hans lunchlåda, fixa kaffe som han kunde ta med till jobb.
Sen kunde jag inte somna, så det va lika bra att gå upp och städa lite.
Sen kom Jenny förbi med lilla Loke. Det blev lite frukost och jag fick mysa med en bebis :)
Efter det hade jag inte lust till något alls faktiskt, så jag la mig under täcket och stannade där nästan resten av dagen :) hahaha galet! Min vän Fatima fick en pojke så hennes förlossningsarbete följde jag ganska flitigt via sms!
Tack Fatima för de trevliga uppdateringarna, du förstår nu att det va min glädje den eftermiddagen :)

Idag kom Emma och Ofelia förbi med frukost. Det blev massa snacka och Emma masserade min rygg litegrann, och det gjorde såååå ont där hon masserade. Man har nog inte reflekterat över tyngden man bär på i 9 månader. Så musklerna behövde en omgång och lilleman i magen reagerade :)


Lilla busiga Ofelia!


Ikväll blir det en tur till Lomma, min svägerska har varit på Ullared och handlat en amningskudde till mig så det skall bli spännande. Blir middag och sen hem till bingen med en igen.  

Imorgon är det väl egentligen bara 2 saker inbokade
14:00 Arbetsterapi för mina händer/handleder
21:00 GREYYYYYYYYYYYYYYYYYS :)

Kommentarer
Postat av: Linda

får hoppas vi hinner grey´s,du kanske ligger på förlossningen då :D

2011-04-05 @ 18:30:45
URL: http://lindas...
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

-Underbara Agge <3 massa krraaamar, Koooomigeeen Aggee, koomm igen! Snart är det er tur.

2011-04-05 @ 21:37:57
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0