Idag blir nog en bra dag :)

Trots förkylning och elände så tror jag denna dagen blir en bra en!
Skall iväg och träffa en gammal väninna som jag inte umgåtts med på ca 17 år, inte pratat med eller sett på ca 8 år. Så en kopp kaffe med henne på stan skall bli trevligt, tydligen skall hon ha barn bara någon vecka innan mig!

Efter detta skall jag försöka komma iväg och storhandla med grannen och samtidigt ta del av några av de erbjudanden som Center Syd skulle ha ikväll. Tänkte unna mig ett par mammabyxor.
Micke såg hur sprickfärdig min kappa va idag så han tyckte vi skulle ut och kolla på jacka någon dag, jag är mer snål och tänker att det funkar ett tag till!

Sen är det som vanligt hem och måla lite - Sen skall jag faktiskt ge min Micke en välbehövlig massage.
Han har varit sjuk samtidigt som han jobbat och slitit mellan 07-22 VARJE DAG!!!
Så lite uppmuntran och massage är nog vad han behöver.

Men först - Lite fika med en väninna :)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hoppas du får en bra kväll :)



Kram

2010-11-25 @ 16:59:50
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: Linda

Hoppas du fick en trevlig dag :) Storhandlade innan ida,vågar inte ge mig ut på vägarna nu på kvällen...men ska till centan imorron en sväng ändå :) Hörs senare,kramar

2010-11-25 @ 18:57:12
URL: http://lindaslove...
Postat av: Åsa

hittade du några mammabyxor?



Kram

2010-11-28 @ 13:37:09
URL: http://baraminabarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0