Fortsättning helg och Spinning

För att fortsätta lite om vad som hände i Söndag (igår):
Började med stoooor frukost. Thomas kom hit vid 9 och vi bunkradee upp med alla dess pålägg och juicer innan de skulle iväg och jobba. Sen överraskade mamma med att hämta mig för att handla dammasugare =)
Det har jag berättat om i ett annat inlägg tidigare idag.
Kvällen tillbringade vi i Lomma där det bjöds på gott grillat, vi hade med oss efterrätt och gottis till spelbordet.

 

Sen kan jag stolt meddela att jag har genomfört ett Spinningpass. Dock 45 min men det va svettigt som f*n. Hege och jag skrev upp oss på ett nytt pass redan nu på Onsdag. Sen har även jag o Hege kommit överrens om att spinning räknas som löpningspass (ni vet mitt avtal på att springa 2ggr/vecka).

Så denna veckan är jag färdig med 1 än sålänge!

Oj vad sugen jag blev på gottis o kaffe nu =(


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh godis,så himla gott :) Å de ser riktigt gott ut på bilden,de sitter aldrig fel ;) /grannen

2010-06-08 @ 06:41:21
URL: http://lindaslovelylife.blogg.se/
Postat av: Åsa

jag älskar också godis (tyvärr)

Själv tänkte jag börja med att ut o cykla på kvällarna...Hoppas tiden räcker till mer än en gång varannan vecka :-)



Tack för kommentaren förresten :)

Dom sängkläderna är mina favoriter - funkar alltid o är supersköna =)



Kram

2010-06-08 @ 13:52:08
URL: http://baraminabarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0