Vår fågel

Jag har sen innan berättat om vår fågel. ni vet den som har bott vid huset iallafall sen vi flyttade in och antagligen längre tillbaka också.
Fågeln vägrar flytta och vi har ett stor fågelbo mitt i uterummet.
Nu under sommaren så är det ju okej för vi sitter inte i uterummet så mycket, men närmare höst så kanske man kommer vilja fixa uterummet lite och sitta där utan att ha löv o skit hängandes över bordet.
Någon gång kommer vi att behöva ta bort boet. Men så i helgen passade jag på att snoka i boet medans fågeln var ute o flög, vill ju se om där är ägg eller om den bara tramsar sig för att störa oss. Och eftersom jag inte såg  riktigt och det var ganska bökigt så fick jag sträcka mig över med mobilkameran och hoppas på att se bättre.

Detta är resultatet....



Undra just när de tänker kläckas.
Vet bara att den där jävla katten ska hålla sig undan!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gansk häftigt att där ligger ägg :) Fågeln verkar inte riktigt klok,när hon flyger ut kommer hon så lågt så sitter man i stolen kommer hon nästan i huet på en haha :)Katt jäkeln,ja han kan bli väck. fast tycker nästan synd om honom,han e så smal,å ingen kärlek får han,mer än av våra killar hahahaha :) Men väck ska han ändå ;)

2010-07-02 @ 07:04:35
URL: http://lindaslove....
Postat av: Hege

Naww, va fina. Hoppas det blir fågelbebisar i sommar.

2010-07-02 @ 17:13:45
URL: http://hegescrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0