Blond ? Brunett ?

Jag har ett tag nu funderat på att färga håret mörkare och mitt hår var nu i stort behov att putsning på både toppar och färg.
Så jag har funderat ett tag på om jag ska våga ta det där klivet mot mörkare hår.
Jag vet att detta inte är några tunga dilemman, men så är det iallafall.

Så hos frissan idag, vad gör jag?
JAG GÅR MOT DET MÖRKA...........

Samtidigt som jag saknar mitt gamla lite redan, så hade jag ångrat mig om jag INTE vågade.
Frisören sa att vi kunde rätta till det senare om jag inte skulle bli nöjd., men jag ska nog bara känna in det ett tag nu.

Jag skall lägga in bilder så fort jag bara kan!
Ville bara berätta det för er ;)

Kram och ha en riktigt go helg, imorgon är det träning! (Måste ju träna på 25 minuters löpning)

Kommentarer
Postat av: Mum

Jag tycker att du är jättefin, kram

2010-01-30 @ 13:38:00
Postat av: Mikael Walls

Hejhej!!! Visste du att om man söker på angeliqa jönsson på google så e din blogg det första som kommer upp!! Snacka om tjändis :).



Å snygg som fan e du åxo ;)

2010-01-31 @ 09:34:54
Postat av: jessica

Spännande! Bild bild!

2010-02-05 @ 22:17:18
URL: http://jessicakamph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0