Dag 8 - Ett Ögonblick

Hmmm, hur skall jag tolka detta?
Ett ögonblick från mitt liv… Ja det kan jag göra!

Jag skall berätta om när jag träffade Mikael.
Jag va i en minst sagt komplicerad relation (vet inte om man kan kalla det relation ens)
Micke var också i en relation, dock i slutet av den.

Vi träffades på mitt jobb, han va inhyrd elektriker.
En morgon när jag skulle hem efter ett nattskift så träffade jag en tjejkompis som jag kramar om och direkt efter detta så flyger någon på mig från sidan och jag får en bamsekram.
Jag hinner inte se vem det är så när jag väl tittar så är micke på väg bort från mig.
Jag blev lite irriterad och menar på att så kan man väl inte göra???? Man kan inte bara krama om en som man inte känner, eller !?!
Tjejen jag kramade var en gemensamvän till oss och hon skrattade och förklarade att det va Micke – Han e sån :)
Någon dag därefter så kom han förbi min arbetsplats och gav mig ett hjärta som han gjort av buntband (strips), och sen stack han igen.
Jag fattade inget, men blev bara mer irriterad. Någon dag senare så kom han fram till mig med ett ihopviket papper som jag fick öppna först efter han gått därifrån.
Så det gjorde jag (problemet va bara att mina kollegor stod runt mig o ville se va det va när jag öppnade det!
Och då har han klippt 1 hjärta i ett viket papper så att när man drar ut det så blir det många hjärtan. Det va såååå pinsamt.
Men men inget hände och ca 6 månader senare så får jag ett sms från honom (vår gemensamma vän hade gett mitt nr till honom).
Så det blev en fika, massa uppvaktning och vips så var vi här :)

 (ett av de första fotona som han skickade till mig)

Tänk så bra det gick!


Kommentarer
Postat av: Therese

Som jag skrattade när jag läste om Mickes busiga sätt att fånga dig!!! Micke bara e sån!!! Jag kan se det framför mig :-) Kram på er!!!

2010-12-08 @ 11:17:24
URL: http://lugnahornan.wordpress.com/
Postat av: ÅsaHåsa

naaw vad gulligt :)

2010-12-08 @ 21:20:40
URL: http://baraminabarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0