Smyckesparty

Nu har jag fått handlat en massa roligt kan ni tro.
Jag har haft smyckes part idag och de som stod för försäljningen var My och Malin
Båda två är jätteduktiga på att göra smycken.
Så detta fick jag köpt idag

Änglaörhängen

 

Mobilsmycke

 

Sen fick jag detta fina från My för att jag var värdinna =)
Visst är allt detta fint?
Jag får be om ursäkt för de dåliga bilderna, jag måste verkligen köpa en ny mobil med bra kamera.
Och då sparar jag pengar. För jag tänker såhär.... Jag behöver ny mobil, men jag behöver en kamera också, men då kan man ju stället köpa en ny mobil med BRA kamera =)
Se så sparsam jag är. Håller ni inte med?

Kram på er, nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0