Helg

TJOOOOOOOOOHOOOOOOOOO....
Äntligen är det helg. Visst, jag vet det är Fredag FÖRST imorgon, men nu är det faktiskt så att på min arbetsplats så är de flesta av oss lediga imorgon.
Nu är det så att jag egentligen skulle gått på bio ikväll för att fira min extra ledighet, men det blev ändrade planer. Så jag sitter istället i soffan och glor på Bröstcancer galan med popcorn skålen brevid mig, datorn i knä't och vinglaset i handen.
Imorgon skall jag hem till min arbetskamrat 09:00 med frukost och sound of music filmen. Det är nämligen så att hon inte har sett den än. För mig är detta SKANDAL =)
Så imorgon blir det bullar, film o myskläder sen bär det av mot hennes soffa =) hehehe....

                        

Julie Andrews har även huvudrollen i en annan favoritfilm till mig, nämligen Marry Poppins

                        

Visst är hon vacker?

Min arbetskamrat har heller inte sett Mary Poppins, så det får bli en annan ledig dag, det vill jag lova =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0