Bilder från myslördagen

                                    Här kommer lite bilder från vår Lördag.
                      

                   

Ni kan se så god hennes paj ser ut va? Medans jag och mamma satt och försökte få ihop bordsplaceringen inför nästa helg (mammas 50års kalas) så var pappa bekymrad över fotbollsmatchen, vilket jag kan förstå!
                              
Nu väntar en hel hög med rentvättat som skall strykas, jag hatar det. men ett glas vin och tv får hålla mig sällskap
                                 Ikväll blir det "Hål i väggen" och Osbourne's reloaded"

                  

                  




Kommentarer
Postat av: Hege

Hej tjejen,

Hur gör du när du lägger små foton( som i dettta inlägget), och så blir de större när man klickar på dom? När jag gör det så öppnas de i ett nytt fönster ochblir MEGAstora - altså så stor att man kan se pormaskar ungefär...och det är ju inte så trevligt... Help me please

Kram H

2009-10-17 @ 10:52:20
URL: http://hegejonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0