Besatt...

Jag kom på att det är något annat jag vill säga er idag.
Jag blev en gång tvingad av min sambo att se en film som heter Twilight.
Han berättade att det handlade om vampyrer och att det va förbjuden kärlek (jag vet, annorlunda att en kille vill se sånt), jag tvekade, låter inte som en film för mig (jag gillar rysare, thriller och skräck).
Men för att göra min kära glad så gick jag med på detta.
Den va SÅ bra...
Jag tänkte, detta måste jag sprida vidare. ALLA måste se denna film.
Jag hörde hur lamt det lät när jag slängde ur mig ord som: det handlar om en cool vampyrfamilj. Eller: En vanlig tjej blir kär i en vampyrkille..... Pinamt.... Men hur förklarar man annars ?
Hur ska jag göra för att folk ska vilja se filmen?

Anyway..

Jag har sett filmen ca 30ggr. Jag har läst bok nr2 (som kommer på bio 20:e Nov). Håller på att läsa bok nr3. Och skall snart beställa hem bok nr4.

SE, LÄS.... så bra...
Jag är kär i Edward, jag är kär i Bella, jag är kär i Jacob... Jag är kär i berättelsen.

Så här kommer lite smaskiga bilder... Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Donny

Kollade nyss Twilight (tack TPB) och måste medge att den var skön. Utgår ifrån att du följer Skarsgård & co.

/D

2009-11-03 @ 20:55:48
URL: http://familjensvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0