Allvar nu...

Har kommit efter i min blogg nu känns det som. Massa som jag har missat.
Jag kan börja att berätta om Ullaredsresan förra helgen. Då hade de visat första avsnittet på UllaredsTV på Kanal 5. Och jag trodde att det programmet skulle skrämma väck folk, men icke. Jag har ALDRIG varit med om så mycket människor. Så jag tog ett djupt andetag och gick in. 7 timmar senare så åke vi hem med lika många kassar som alltid. Och då ställer jag mig frågan: Hur kan det programmet locka till sig mer människor än vad de skrämmer folk? Visst nu tänktre ni säkert, ja men lilla flicka, du åkte också dit, du är lika kass. Men NEJ.... Så är det bara inte, jag är inte en av dem som ör så på TV, eller? Nej det får jag fortsätta tro att jag inte är!

Såg denna artiklen på aftonbladet, Stackars Mattiaz som visade upp sig i första Ullaredsavsnittet nu "Goes Färjan"
Herregud människa....
Ni kan se det här

En annan trevlig sak som hänt är att vi i måndags var och såg Johan Glans på Landskrona Teater.
Jag hade förväntat mig mer tyvärr, men det va en helt underbar kväll =)
Jag och Micke stack ner till Tycho, såklart och åt både smaskig förrätt och Tycho biff =) mmm *hungrig*
Vi beställde in drinkar, cider, öl och vin till oss =) tihihi
Och hann med en drink på Speakers innan Teatern sparkade igång.
                                              
Uppvärmning med gruppen Estrad (dans och sång) Jättebra killar och tjejer. Hoppas man får möjlighet att se dem snart igen. Och i pausen tog vi ett glas vin med Mats och Hege

Nej mina kära bloggläsare (typ 4st) nu skall jag vidare. Trots mina hjärnspöken som skriker: KÖP POLLY, ÄT POLLY, ÄT MASSA CHOKLAD, ELLER KANSKE T.O.M. BAGUETTE. ÄT ÄT ÄT ÄT ÄT....
Så säger jag... NÄ hjärnspöken, nu ska här tränas på jobb först...
SEN SKA JAG ÄTA ER ALLA MMMMMMMmmmmmmm mums mums mums
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0